torsdag 6 november 2008

"Var tredje drömmer om Linda Nästan en miljon svenska män vill ha en kärleksrelation med Linda Rosing "Jag älskar män, så det är bara roligt." (Expressen.se)

Herregu, vem skulle egentligen vilja ha Linda Rosing som flickvän?! Jag har väldigt svårt o tro att var tredje man vill ha en kärleksrelation med henne. Finns det någon mer komplicerad tjej?

Jag har väldigt svårt att tro att en 3e del av männen BARA ser hennes kropp och inte den image som hon visar utåt genom alla rubriker i aftonbladet och expressen. "Jag och Fadde har gjort slut". WHO CARES?!

Nå, vad säger ni killar.. är ni sugna på na?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nope, hon ser ju ut som hon har sprungit in i en tegelvägg inte bara en, utan flera, gånger.

Gynning däremot, hon är lite het, men blåst bortom Himalayas karja landskap...

Det finns en ekvation för det hela.
x: Snygg (värde 0-1)
y: Smart (värde 0-1)
z: Rik/Känd (värde 0-1)
i: Samband = 2

x+y+z = i

Alltså, är hon snygg och smart, kan hon omöjligen vara rik/känd (x=1, y=1, z=0). Är hon smart och rik kan hon omöjligen vara snygg (x=0, y=1, z=1). Är hon snygg och känd/rik kan hon inte vara smart (x=1, y=0, z=1), som med fallet Gynning och enligt undersökningen Rosing också, men det bestrider jag.

Förstår du resonemanget?

Anonym sa...

Hmm... Don’t think it would be hard to find a Swedish girl that’s better than her.. Don’t know who she is and have never heard of her.. But I do know that it’s a really tuff job to find girls that are nicer than the Swedish ones..

Anonym sa...

Inte mycket..... Håller med H´s tidiagre inlägg. Och inte blev det till det bättre sedan hon "fixat" läpparn blev snarare en försämring :p. Lite lustigt att alla såpa"ö kändisar" gör vad som helst för att få vara med i media sedan intresset har svalnat.

Anonym sa...

Jag drömmer om dig Cerran..Snygg, bilintresserad och smart.

Anonym sa...

Och jag drömmer om H (första kommentaren) han är så söt och snygg Puss!

Men för att återkomma till frågan:
Nej Nej Nej Nej , botoxade brudar med större läppar än ansikte går bort .

Anonym sa...

Vem?