söndag 28 augusti 2011

Crazy lördag..

Suttit och skrattat en stund nu när jag funderat på gårkvällen. Den var crazy!

Vi åt middag på matfesten, snackade och hade trevligt. Sedan blev det förfest hos syster - en klok vän var förbi en stund och gav lite kloka ord. Sedan spelade vi 5 tjejer spelet våghals 2. Vilket är ett spel som är sanning eller konsekvens..

Jag fick till o börja med bland annat skicka sms till mamma att jag ÄTIT stolpiller i en vecka och att de inte verkade hjälpa.. *skrattar*
Mamma smsade tillbaka: "Stolpiller? Mot vad?"

Sedan gick det någon minut så föll polletten ner och jag fick ytterligare ett sms där hon fråga om vi spelade ett tapigt spel. *skrattar*

Sune fick i uppgift att ringa taxi och efterlysa sin morfar Jonas som tagit en taxi men aldrig kommit tillbaka. *skrattar* Är imponerad över att hon lyckades hålla minen..!

Min syster fick en konsekvensuppgift över tfnen.. Hon visade meddelandet för Frida som blev helt nervös och kunde inte sitta still. Syster gick ut.. var borta ett bra tag. Sedan kommer hon in i vardagsrummet och säger: Hej allihopa - det här är min nya kompis! *skrattar* Då har hon hämtat en av grannarna och bjuder honom på en drink!

Hon hade fått i uppgift att skaffa en ny kompis som för oss skulle var okänd som skulle ansluta till sällskapet. HAHA!

Ute på krogen hade vi skitskoj - dansade jätte mycke.. Innan kvällen var slut hade jag hunnit med att få en puss på kinden och en på näsan..

Alltså så otroligt rolig kväll det blev. O så kul det är att dansa :D

1 kommentar:

frida sa...

vi hade grymt kul! ROLIG heldag!! :)