söndag 21 augusti 2011

Orka..

Känner att jag är lite smått aningens less och behöver vräka av mig lite.

Alltså killar..

De som har tjej men flirtar/raggar på andra. Det är inte okej! Hur tror ni att ni framställer er själva gentemot andra? Även om ni nu kanske inte är lyckliga i det förhållandet ni är i nu. Men hur tror ni att ni framställer er dessutom när ni agerar så?

Sen har vi piedestal-typerna. De som tjatar på om hur fin de tycker att man är och hur perfekt. Men sluta! Jag är inte perfekt. Ingen är perfekt. Vägra va fin.. gahhh..
Det blir så otroligt ytligt och obekvämt. En gång kan vara kul att få komplimangen att man är fin. Men tjata på om de.. Nej tack.
Sen tycker jag att det är otroligt viktigt att se personer för vilka de är. Personligheten, utstrålning osv..




O den sista kategorin - de som vill "sova". Det är samma sak där. En gång kan man klara av att "smälta" att höra sova.. men när det börjar tjatas på.. ORKA.

2 kommentarer:

Jakob sa...

De är klart tjejer är mycket bättre på allt sånt där...hmm nej!

Cerran sa...

Det har jag inte sagt att tjejer skulle vara - men det är ytterst få tjejer som raggar på mig så kan inte uttala mig i den frågan ;)