måndag 22 augusti 2011

Reflektioner

Så var jag uppe med tuppen igen - semestern är slut för denna gång och jobbet kallar.

Jag tycker det var roligt igår att läsa så mycket reflektioner från er läsare. De kommentarer och mail som ni sänder till mig väcker ju reflektioner hos mig.

Jag inser att jag är väldigt spontan och impulsiv i mitt skrivande emellanåt. Det hade kanske kunnat tolkas som om det endast fanns några få sorters killar - det finns fler. Jag vet det. Men just då för stunden var jag lite smått less på några samt polisen.

Sen är det roligt att det är så många som följer min blogg. I genomsnitt sedan jag skapade den är ni drygt 30 pers som varje dag följer den. O det är människor utspridda över hela Sverige och emellanåt kan jag se att det dyker in människor från andra länder.

Jag hoppas ni alla får en underbar måndag. För mig känns det iaf helt okej att börja om att jobba. Fick ett gulligt meddelande från en kollega på facebook förra veckan: Jag ska få bestämma vad det blir till lunch idag :D *YEY*

Inga kommentarer: