lördag 6 augusti 2011

Nästa leksak?

Haft en trevlig vecka i goda vänners sällskap från Norge. Har blivit aningens mycket mer festande än vad jag är van vid. Men vad gör man inte när de är här endast en gång per år? ;)

Jag måste säga att det har varit roligt att se att så många av mina svenska vänner velat haka på och haft lika roligt som jag i deras sällskap. Vi har fått många skratt åt språkskillnaderna. O lärt oss många "bra" ord som: Jävla homse och lyskryss ;)

Dagens aktivitet hamnade ute i våran sommarstuga - jag hade lovat igår att norrmännen skulle få köra min "cross moped" som de kallade min fiddy. Slutade med att jag brände runt och lekte av mig lite på brorsans cross.

Nu vill jag också ha en cross!! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

måste bara tacka för en bra helg =D... å satsa på en 150 :)