lördag 20 augusti 2011

Snacka om rollercoaster..

Från att ha legat och sett död ut i soffan på morgonen - en pk senare och jag är uppe och speedad som Hammy i "på andra sidan häcken"..

Nu är jag på G för dagen. Vad ska man hitta på för spontant och tokigt?

Spenderade gårkvällen och natten i gott sällskap med bland annat Elin. Lite driftande med hennes merca på det blöta underlaget. Några felsägningar: vattenhögar och snöpölar senare rastades goffen. O fick träffa fröken blå som ville se min rosa lapp och att jag skulle donera luft. Fick iaf beröm över mitt andranamn som hon tyckte var coolt :D

Livet är verkligen en berg och dalbana just nu - det kan svänga från solsken till ösregn på 5 min :/ Men jag vet ju vars jag har mina riktiga vänner, familj och livlinor. Ni är underbara!

Vi får se vad resterande del av helgen har att ge - på måndag börjar jag dock om att arbeta igen. Känns rätt okej faktiskt.

Inga kommentarer: