fredag 1 januari 2016

Gott nytt (H)år!

Idag har lockarna fallit.. jag fick iaf vara fin på nyårsafton med mitt egna hår. Kände på kvällen att det började ömma i hårbotten och imorse började det lossna när jag drog fingrarna genom håret.

Så på eftermiddagen fick Patrik klippa ner och kapa av allt så slipper jag springa omkring och släppa tofsar. Ärligt så trodde jag att jag skulle krisa mer av att bli hårlös - men nu när allt är av så går det rätt bra. Men det är nog för att Patrik tycker att jag är söt utan hår också.

Försöker även påminna mig om vad I-M sa till mig, att jag inte behöver hår. Jag har ju mina stora ögon. Kommer köra på att försöka vara snygg med mina stora ögon ;)

Så framledes kommer ni se mig antingen i min fina svalliga peruk, mössa eller de som står mig riktigt nära - au naturell ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja, hår eller inte, Det är ju din personlighet vi gillar, fatt ru väl!! =D
//Anders G