söndag 3 januari 2016

Planering pågår..

Kommande fredag är det dags för min andra cellgiftsbehandling. Första blev ju inte alls som jag tänkt mig - när jag väntat att börja må bättre så blev det värre..

Pratade med min läkare idag som sa att jag kommer få reducerad dos på fredag och de kommer ge extra tabletter mot illamåendet så har förhoppningen att omgång två blir bättre än första. Min fina lillasyster har sagt att hon ska följa mig dit o ta hand om mig sen tills Patrik slutat.

Försöker dra lärdom från första omgången och ordna saker hemma inför nästa gång - att se till att ha handlat rätt neutralmat så det finns hemma.. tvätta och göra andra vardagssysslor inför behandlingen så det bara är att vara sen..

Jag vill tacka alla för den fina feedbacken på min hårlösa bild. Det är en utmaning att tappa håret och ännu tuffare att våga visa sig. Men redan från det att jag gick ut med att jag drabbats av bröstcancer så tycker jag att jag haft en enorm och fin hejarklack bakom mig. Jag uppskattar er så!

Inga kommentarer: