måndag 11 januari 2016

Nu kör vi..

Det har varit en emotionellt rörig period. Mycket att hålla reda på och bearbeta. Kom iallafall ihåg i morse att åka och lämna blodprov igen för att bedöma om blodvärdet hämtat sig så pass att jag kan få omgång nr 2 av cellgifter.

Mina värden var okej så imorgon bär det av till sjukhuset med systeryster som ska ta hand om mig efter cellgifterna. Förhoppningsvis ska jag inte må lika illa som efter första omgången cellgifter. Jag har förhoppning till min läkare och att de kör på allt mot illamående denna gång.

Jag vill återigen tacka alla ni som finns bakom mig och hejar på mig - Ni är många. Jag gläds åt alla som vågat prata med mig om eländet. Att ni vågat fråga eller bara säga att ni tänkt på mig - Det stärker mig.

Jag vill också tacka min fina svägerska som gjort underbara mössor till mig. Fick en jätte rolig mössa som det står "No hair day" på! Bad hairday har jag ju inga problem med nu ;)

Håll tummarna för mig imorgon att det här ska gå som en vals..!

Inga kommentarer: