torsdag 10 augusti 2017

Återhämtning pågår..

Efter ett antal lugna dagar och kvällar hemma så känner jag mig piggare. Det var riktigt obehagligt att i måndags vara så slutkörd som jag var. O medvetenheten om att jag är extra infektionskänslig skrämmer lite - det sista jag vill är att bli inlagd på sjukhus.

I övrigt så var vi och ordnade nya pass idag. Jag för att mitt gått ut och min namnändring har gått igenom - väntar bara nu på att transportstyrelsen ska skicka ut nya körkorts papper så jag får en korrekt legitimation med nya namnet. Passet blev terrible - tycker att jag såg ut som en kriminell typ på fotot. *Skrattar* Nej jag har inte alls förutfattade meningar... men det blev ett mindre charmigt foto av mig själv.. Att vara svullen av kortizon är inte my cup of tea.

Till veckan får jag svar på röntgen hur det ser ut med mina metastaser. Håll tummarna för mig att de minskat ytterligare. Min förhoppning är att min kropp ska klara att köra på med cellgifter typ så länge att det inte finns kvar några cancerceller alls..













Foto: Carina Hedlund

3 kommentarer:

Anonym sa...

❤❤❤

Anonym sa...

Du är verkligen en kämpe! Fortsätt så :)

Unknown sa...

Jag ber för dig🙏🙏🙏