måndag 7 augusti 2017

Nä, med cellgifter orkar man inte allt..

Det är bara att inse - jag vill vara superkvinnan som orkar allt trots cellisarna. Jag har flängt och gjort massor med saker i sommar. I samband med bröllopet gick det väl bra - då hade jag en kortare paus från gifterna men sedan jag började om så är jag tillbaka i att vissa veckor vara trött. Jag måste inse det.

Vi kom hem igår efter några dagar i söder där vi träffat makens släkt bland annat. Sent blev det innan vi kom hem och i säng. Sedan upp tidigt idag och lämna blodprov och sedan röntgas. Därefter kom beskedet att mina värden är LÅGA så det blir inga cellgifter imorgon. Får jag feber så måste jag in på sjukhuset..

Så nu en uppmaning till alla som vistas runt omkring mig, håll er på avstånd om ni inte är fullt friska. Hosta och nys inte i händerna och tänk på handhygienen. Hjälp till att hålla mig frisk.

I övrigt så är jag alldeles för slutkörd nu. Jag måste ta det lugnare.. Det känns skönt iallafall att vara hemma igen. Mysa med maken och katterna.

Inga kommentarer: