fredag 25 augusti 2017

Vinster med mitt bloggande

Jag fick höra igår av en nära vän att hennes syster tycker att jag är stark. Jag har även på annat håll fått höra att jag är modig som delar med mig av min resa. Det värmer verkligen att höra!

Jag vill idag poängtera vinsterna som jag ser själv med min blogg. Dels får jag dela med mig av tankar och omvärderingar av livet som den här resan ger mig. Jag behöver inte uppdatera ALLA jämt om vad som händer - ni är många läsare och på så sätt ges jag tillfälle att få fokusera på annat när vi ses och bara ha kul tillsammans med er.

Sedan återfallet har jag dessutom fått lite nya vänner och förstärkning i min hejarklack! Ni uppskattas och det är spännande att lära känna nya personer och jag är verkligen glad att ni visar och visat att ni finns och vem ni är. Jag har även koll på alla fina kommentarer som jag får här på inläggen. 

Så kortfattat - ni är för mig en stor vinst med bloggandet. Stöttande, peppande och att få vädra känslor när det behövs. Tack alla som läser!

1 kommentar:

Ann-Charlotte sa...

Du är jättestark Cerran! Och du har ett bra team runt omkring dig! Din blogg är otroligt bra och lärorik för många - så att vi också kan fundera över vilken inställning vi kan välja kämpe eller offer! Och vem vill vara ett offer? Styrkekramar!