torsdag 17 augusti 2017

För två år sedan...

Varje dag får jag upp på facebook minnen från "den här dagen" men tidigare år. Idag insåg jag när jag såg status uppdateringen jag gjorde 2015 - då var jag lyckligt ovetandes om vad som fanns i min kropp.

Jag såg för övrigt en bild på snö på facebook här om dagen och då kom alla minnen i kapp - första julen med cellgifter och cancer. Den var hemsk. Jag sa till Patrik att han får nog acceptera att inte julpynta i år när det blir dags för det. Brukar vanligtvis vara jag som är mer för att pynta men det väcker för mycket otrevliga minnen.

Ärligt så har jag känt mig låg och lite nedstämd i veckan - vad det beror på vet jag inte. Men egentligen är det inte så konstigt med tanke på vad jag/vi gått igenom och går igenom. Men försöker få den sömnen som jag behöver och pyssla om mig själv. 

Inga kommentarer: