onsdag 23 april 2008

-=Alla mina bröder=-

Mina föräldrar skiljde sig när jag var så där 6-7år. Under den tiden dagdrömde jag mycket. Jag drömde om mina 2 bröder som tog hand om mig och beskyddade mig från allt ont.

I verkliga "biologiska" livet har jag 3 syskon; 1 syster, 1 bror och 1 styvbrorsa.

Men samtidigt inser jag att jag egentligen har nog fler bröder än så. De bröder jag drömde om när jag var liten finns i verkliga livet även om de inte är några biologiska bröder.. de är inte ens bröder. Men de är killkompisar som finns där för mig. Dem man kan dela med sig av sina tankar, funderingar, jobbiga stunder och glada stunder.

Killar brukar klaga på att tjejer är svåra att förstå sig på..men ni killar e banne mig inte alltid så enkla heller. Jag brukar tycka att jag är rätt bra på o läsa av killar men det är SVÅRT när man själv är involverad i någon form. Det går som inte att vara objektiv då..

Jag gillar ändå min o Millas förklaringar/jämförelser av vissa manliga beteenden ;)
Vågar inte säga mer än så...

Inga kommentarer: