söndag 27 april 2008

Roliga stunder i livet!

-Jag är jätte hungrig för jag åt frukost klockan 6.
-Vaddå i morse?
-Nej i frostkåge!
________________________________________________________________

"När man umgås med Robin så är det som att liket lever"
________________________________________________________________

Det är såna där kommentarer som får en att ligga dubbelvikt o skratta tills tårarna sprutar. Jag älskar verkligen att skratta och att få bjuda lite på mig själv. Har haft en otroligt trevlig lördag! Var JÄTTE trött efter o ha varit i Ume o jobbat på v75 men en gullig brorsa hjälpte till o fixa ordentli midda o sen var vi ute o cruisade, kände på golfens acceleration.. O Ante plockade ut supran så nu e ja banne mig SÅÅÅÅÅÅ peppad på racesäsongen o vill chippa golfen.

Ni e underbara!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah nee i frostkåge :P
liket lever :P vem har sagt de ?
hahah måste medge att det är underbara kompisar som jag har träffat nu de senaste månaderna.