lördag 26 april 2008

Livet är ett ständigt givande och tagande..

Jag älskar det faktum att folk gillar o komma hit o hälsa på. Sitta o snacka skit, samlas här.. kolla filmer osv. Min lägenhet är som en samlingsplats. Känner mig inte direkt ensam. Om jag inte hade velat va ensam någon gång så hade jag nog kunnat ha folk här 24-7. *skrattar* Värmer att det finns dem som gärna umgås o spenderar tid med mig.

En sak som jag själv känner att jag måste bättra mig på är nog att vara tydlig här hemma. Vill man ha någonting eller behöver någonting så är det bättre om man frågar mig VAR och OM man kan ta. Det här är ingen pik nu utan något jag insett. Det är ändå så pass mycke folk här så det blir lite jobbigt ibland. Det är ju mitt hem så något måste jag ändå ha o säga till om. Anledningen till att ja inte klagat på direkten är att det väl kommit eftersom. Det blir fler o fler som kommer o hälsar på. Hade nog inte brytt mig om det varit så där 1-2 personer på en helg. Tolka mig rätt nu!- Jag tycker om att ha mycke besök o att folk kan samlas här.

Men fråga om lov om ni ska ta med någon som jag inte känner, vill ha en kopp te, alvedon eller dylikt. Det här är ju ändå mitt hem.

Hoppas nu att ingen ska tolka detta på fel sätt. Men jag låg och tänkte på det igår när jag skulle sova o kände att det är lika bra o ha det nedskrivet. Annars kommer jag o glömma säga till.

Inga kommentarer: