måndag 14 april 2008

Mustach- NEJ TACK!

Jag är inte utseendefixerad. Med detta menar jag att jag är inte den som söker en kille som ser ut som en modell.

En person kan se ut som en modell och vara snygg i den benämningen men sakna utstrålning och då kommer man inte långt med mina mått iallafall. En person som däremot har utstrålning och charm kommer SÅÅÅÅ mycket längre.

En person som är självgod och tycker att han/hon är hetast i stan är nog det mest oattraktiva iallafall. Ja, jag vet att jag o Milla snackar om att vi är snyggingar osv men jag syftar på typer som tex. Danny. En som beter sig som att den verkligen är HETAST och verkar tro det själv. NEJ TACK.

Såg idag på zatzy att de diskuterade hurvida det var hett och om det gick hem hos tjejer med mustach. NEJ NEJ NEJ. Det är nog bland det mest osexiga som finns. Ja, det är nog en av de saker som jag fixerar mig vid när det gäller utseende. En kille med mustach e ingen kille.. Det är snarare en GUBBE. I´m sorry alla mustach-klädda "grabbar" där ute men d blir inget och d går inte hem!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men hörrö, vart går gränsen för gubbe då?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d3/Baerte_ohne_text.jpg

Pick and choose! =)

Anonym sa...

Nej fy, ingen tusenfoting, eller fittkittlare här inte!

Anonym sa...

Du e verkligen en tjej som förstår vad det handlar om:-)(A)