tisdag 22 april 2008

Vem är Cerran egentligen?

Tänkte vara lite ego idag och ge er lite inblick i vem jag egentligen är. Oavsett om vi vill eller inte så får man alltid ett första intryck eller har en förutfattad mening. Om man sedan ger personen en chans o visa vem den egentligen är så är det en annan sak.

Duracellkaninen Hammy- Haha ja, jag gav kaninen ett namn. Jag är ingen kaffedrickare men däremot så är jag ganska lätt påverkad av koffein i form av cola eller energidrycker. O med några sådana i sig så brukar jag va pigg och alert.. eller kanske till o med speedad ;)

Softis- Jag har fått höra på flera håll att en del trott att jag skulle vara värsta machotypen. Detta efter att de sett mig på startplattan. O visst kan jag förstå att de får den uppfattningen om de bara sett mig där. Jag kan ju inte flamsa omkring där utan det handlar om att vara auktoritär och objektiv. Men sanningen är att jag är en softis. Jag tänker mycket och gillar att mysa. (Dock är det svårt o få mig o skippa domus en freda/lördakväll för en enkom filmkväll. Film kan man se på vardagarna om ni frågar mig).

Optimist javisst!- Allting löser sig billigt eller dyrt ;) Ja, jag tror att allt löser sig förr eller senare bara man har tron och orken att kämpa.

Mobil älskare- Ja, många har frågat om jag skulle klara mig utan mobilen en hel dag.. Förstår ni egentligen hur mycket man kan göra med min mobil?! *skrattar* Den e ju underbar!! mp3 på bussen till Ume, surfa på den om man får extremt tråkigt på bussen. Och senast igår upptäckte vi en annan underbar funktion med den.. Man kan spela in intervjuerna till c-uppsatsen med otroligt bra ljudkvalite! Sen är det skönt att ALLTID ha en kamera med sig. De är nog de funktionerna som gör mig till en mobilälskare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Min egna uppfattning om vem du är stämde då :)Precis som jag trott