torsdag 10 april 2008

Onsdagsnatten..

Blev en alldeles för lång dag igår. Lite sömn, mycket jobb och ännu mer jobb innan man slutligen begav sig till garaget för checka av vad som riktigt hänt med bilen. Verkar vara hjullager bak som behöver bytas. Kom hem alldeles för trött och inser att ja har alldeles för mycket o göra. Så det blev snabbt i säng. Slocknade. Vaknade 4 och visste inte var ja befann mig?!

Idag har jag iaf gjort valet att leja bort arbetet på 240n. Jag har inte tid just nu eller orken. Alldeles för mycket annat o göra. Skola & 2 extra jobb blir LITE mycket ibland. Var himla skönt med en dag utan jobb och bara få undan lite måsten.

Imorgon blir d o ta ett ryck med skolarbetet och förhoppningsvis får ja tillbaka bilen..

Tänkte slutligen säga att det är roligt att höra att så många uppskattar min blogg =D Det värmer verkligen o höra!! Nu har ja fixat lite i inställningarna så alla kan kommentera. Natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HÄntligen kan jag komentera bloggen :D // Olabandola

Anonym sa...

Detta blir kul att följa. /Winther