söndag 13 april 2008

Borta bra men hemma bäst-huvudsaken pärlan e med ;)

Ja, då var man hemma i norrland igen. Kört 80mil idag alldeles själv :D Ska jag vara ärlig så kände jag mig hemma redan efter några mil, men insåg att jag inte ens nått Sundsvall då! *skrattar* Det började nämligen bli vinterväder.

Resan var inte alls så jobbig som jag hade förväntat mig. Men det kan ju bero på de trevliga stoppen som jag gjorde under vägen. Ett utanför Uppsala, "middagsstopp" i Gnarp och sen fick jag kör-sällskap Övik-Umeå av "Professor Winther".

Fan, nu handlar det bara om o behålla kortet.. den spättar på rätt bra kan jag meddela :D
Jag får passa på och tacka alla gulliga som varit mer eller mindre oroliga för min resa hem. Värmer o höra/läsa att så många bryr sig :D Nu är jag och min "karamell" hemma iaf.
Natti.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart man bryr sig, men undrar vars du har gjort av de där dimljusen du prata om :) Såg dom varken idag eller på bilden nu när jag tänkte efter :)
Härligt att du o bilen är hemma välbehållna iaf!

Anonym sa...

Grattis Maria, goffen ser fin ut!

/Erik