måndag 21 april 2008

Mina ljusa stunder just nu..

Varför bor egentligen nästan alla man känner i lägenhet längst upp?

Njuter verkligen av livet just nu. Vad vore livet utan vänner och skratt?! Älskar tokiga kommentarer och att skratta så man knappt kan sitta upp. Kan till och med skratta för mig själv ibland. Lite roar små som man brukar säga. ;)

Jag har verkligen underbara vänner! Känns även riktit skoj att ja träffat på så många tjejer oxå som jag passar bra ihop med. Tillsammans med Milla kan man verkligen vara så Zipp som man vill. Saknar Catta uppe i Pite.

Snart är det 3maj och raceinorrs vårträff i pite och första racet. Fan va ja e PEPPAD!! Ska bli så himla kul. Milla åker med mig upp från Skellefte o herr Winther lär väl slå följe med sin mitshgucci ;)

Känns iallafall nu som om jag verkligen tinat fram under senaste veckorna. Solljus och värme gör iallafall mig på ett strålande humör. Även om jag för tillfället är förkyld så sitter o kluckar i mig Jokk:s tranbärsjuice som ska innehålla mycket c-vitaminer som en vän lärde mig en gång ;)

Gu, va ni e underbara.. vad skulle man göra utan vänner som er? Ni förgyller verkligen min vardag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vart står det "Jag älskar min syster mer än allt. Hon är typ het" Hittade det ingenstans............

Anonym sa...

Självklart ska man hänga med upp.