lördag 19 april 2008

Busfrön, ligister eller allmänt omogna?

Raveparty på taket, grillat och mensiga poliser.. vad ska man säga? ;) Det är iaf min torsdag o freda kortfattat i ord. *hehe*

Satt i torsdags o skulle plugga. Pluggar bäst hemma, men DAMN vad med folk som ville komma förbi. Tog en paus i pluggandet o satte mig på taket. Hörde en bil med massa oljud o förstod att d var besök till mig.. KONSTIGT NOG?! *skrattar* Pär o Kim dök upp.. Sen kom Robin o Fredde. Satt alla på taket o solade o snackade lite skit..eller hmm, kanske snarare var jag som va stressad över att inte få alla 3 o sitta stilla på taket. Pär var duktig o kastade ned en snöboll genom takluckan på sin bil när han siktade på Ola. hehe

Har grillat idag för första gången hos mina päron. Sen var vi runt i stan o gled o snackade skit på diverse olika ställen runt om i stan. Vid 2 kom polisen till domus o började ta regnr. Hagman stod längst in så de kunde inte se hans plåt utan fick köra runt. Ja o Lammköttet va ju int sega på o ställa oss ivägen fram.. o tydligen stod någon bak oxå.. så det blev ett stopp och massa snack med polisen. Kvinnliga polisen försökte få vara mensig men jag meddelade fort att jag FAKTISKT var och besiktade bilen IGÅR!!!
De försökte ändå med lite gliringar om att vi körde väl inte för fort och vad hade vi gjort på kvällen osv. Men men.. Ja e iaf nöjd med kvällen..o nu blir d sängen ;)

Inga kommentarer: