lördag 26 juli 2008

3p- Pimpning, Polare och Punka..

Efter mycket jobbande så kom äntligen dagen d- Dagen då jag var ledig!
Blev några sköna timmar tillsammans med familjen i stugan.
Jag och brorsan var självklart igång med tokiga upptåg ;)
Sedan pimpade vi min fiddy.. visst blev det najs?
Slutligen hann vi med några turer i det varma vädret.. phew vad varmt det var!
Och huxflux i vår upptäcktsfärd så hade vi hittat typ en liten sjö med en massa ankor av olika slag..
Honan verkade nyfiken på oss och inte allt för skraj medan hannen självklart skulle brösta sig lite.
Sen fick vi en liten kompis som ville följa med hem ;)

Turen i skogen slutade tyvärr snabbt med att jag än en gång fick punktering.. Men jag hade turen och fick lift av brorsan tillbaka till stugan för att hämta bil och släp.
-Nu blir det att inhandla nytt däck!

(c) Cerran

Inga kommentarer: