onsdag 2 juli 2008

Paris Hilton har knähund.. flickor i norrland har...?

Fick fin främmande idag från sydligare breddgrader.. Min andra hälft- Åsa dök förbi. Romantisk middag tillsammans med henne på Xet blev det.. Minimål med mos.. *mmm* Alltid lika gott i trevligt sällskap.
Fröken Hilton springer ju ständigt omkring med sin väsk-hund Tinkerbell..
men vad är norrlandstjejernas svar på detta?!
Jo, en Zladd i väskan!
Jag råkade skrämma en indier på väg ut till bilen. Han sa inget men han vände snabbt när han såg ormen runt min hals. *skrattar*


Onsdagskvällen avslutades ute i stugan.. Kände att jag behövde komma bort från stadsljuden och bara känna lugnet. Så blev att fiska tillsammans med pojken.
Slutade med 3gäddor & 5 abborrar på min krok medan Robin fick upp 5 abbisar.
Var riktigt underbart väder där ute och underbart!
Insåg en sak idag.. Var längesedan..om ens någonsin som jag släppte någon så här nära och var så här rak, ärlig och uppriktig. Känns verkligen som om jag träffat den mest underbara pojken! <3

Inga kommentarer: