onsdag 2 juli 2008

Kanske tråkigt?

Som många kanske märkt så har jag lyst lite med min frånvaro. Kan verka lite som om jag gått och blivit tråkig på "äldre dar" ;) Men sanningen är den att det är lite mycket jobb som gäller för mig nu. Dels arbetar jag heltid och har lite konstiga arbetstider så jag arbetar när många är lediga. Men sen har jag även extra jobb och ideellt arbete ut på det.

Mycket har handlat om arbete på den senaste tiden-men det är ett måste för mig. I höst är det inge mer skola för mig och jag måste försörja mig på något sätt. Söker jobb för fullt och hoppas på att hitta något. Men tills jag har fått nå klartecken så kommer jag jobba på förfullt så jag klarar mig ekonomiskt tills dess att jag har arbete.

Kan kännas lite konstigt att arbeta så pass mycket och ha lite för lite tid för sina vänner. Jag är ju den som förespråkar att försöka inte boka upp sig hela tiden.-vilket jag totalt misslyckats med just nu.

Men förhoppningsvis har mina kompisar nån kväll till övers om inte nån natt för ett nattligt bad senare någon gång? ;) Bara det blir lite varmare ute..

*badsugen flikka*

Kan även berätta att min bil verkar vara badsugen ;) *skrattar* Den fick iaf bada igår på E4an.. och då menar jag BADA!

1 kommentar:

Anonym sa...

fliKK(!!!)a