fredag 4 juli 2008

Hur mycket är lämpligt sömnmässigt?

Någon som vet hur många timmar per natt man egentligen ska sova? Känns som om jag sover hur mycket som helst redan och ÄNDÅ så skulle jag kunna slå läger i sängen en längre tid. =/
Innebär det att man sover för lite lr att man kör slut på sig själv på dagarna?

Igår var min lediga dag.. skönt o sova ut även om jag blev väckt av bror som tyckte att jag skulle komma o hälsa på min moster, hennes man och mina "kusar". Har 2 kusiner- en på 2år och den andra på 4år.
Damn! Hon som är 4år är typ en kopia på mig som liten.. lite scary det där ;)

Hade en trevlig stund med Daniel oxå som kom ner från Pite o testade min fiddy o käkade glass tillsammans med mig.

O på aftonsidan blev det "krig" hemma hos pärona. Vet inte riktit hur det startade.. men urartade i parfym-krig?! Många varv sprugna runt huset och många skrik senare hamnade ja o Robin i garaget för att fixa lite på hans bil. Blev ett skönt avslut på kvällen =)


"-Va skäggi du e!
-Vaddå, tycker du att ja ska raka mig?
-Hehe nä, ja tyck ju om dig som du e!
-Bra, då behöver ja inte raka mig nå mer!"

Inga kommentarer: