söndag 6 juli 2008

Framtidens familj?

Som skilsmässobarn vet man hur det är när ens föräldrar flyttar isär,

Skaffar en ny partner och gifter om sig,

S
kapar nya familjer..

Kommer vi skilsmässobarn sköta familjebildandet bättre för våra barn när vi väl skapar familj?

Har vi lärt oss något som vi kan ha användning av eller är det snarare till det negativa?
______________________________________________________

D
et finns en person jag saknar i mitt liv.. helt ärligt så kan jag säga att jag inte heller skulle veta hur det skulle vara o ha denna person delaktig. Det har varit alldeles för lång tid utan dig.

Jag har ingen aning om hur du resonerat kring oss eller om du lägger hela skulden på att vi knappt har någon kontakt på mig..

Kan stundvis känna mig himla sviken. Men det är inget nytt- det har varit så här länge nu.
Men vare sig du tror mig lr inte så är du viktig för mig. Önskar du fanns där...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig gumman!! Önskar så att vi iaf kunde ses oftare än vad vi gör! du är en underbar vän o är värld de bästa!

J... sa...

I know the feeling... ena "min familj" kommer inte på bröllopet...för dom "ville bara inte"...(bor en mil härifrån)