tisdag 15 juli 2008

Vänskapsrelationer..

Jag vet inte om vänskapsrelationer är den relation som ständigt blir testad eller om det är den relation där man ständigt upptäcker vilka ens riktiga vänner är-De som alltid finns där för en.
Förvåning har nog varit den vanligaste känslan kring vänner. Förvåning över de som visat sig vara riktiga vänner. Men samtidigt kan man bli sorgsen över de vänner som man trott skulle finnas där men som försvann.

Jag funderar en hel del över personer jag trodde var mina vänner men som försvann när jag träffade Robin.
- Varför? Fanns ni bara där för egen vinning?
Känns som om vänskapen slutade existera på några håll.. och det måste väl inneburit att jag trott för mycket?

Känner mig väldigt lycklig tillsammans med Robin <3>

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om det var killkompisar så kanske dom vill mer än det..därför dom drog? Men vem vet,trist alla fall.

Anonym sa...

alla kanske inte har så mycket tid över till annat. jobb sova och sen göra massa måsten. inte ofta jag för så mycket tid över till att roa mig med det jag verkligen vill göra. Vara med de underbara kompisarna.
070 2?6???3