fredag 28 oktober 2011

Kommentarer..

Det finns ju någon/några som varit duktigare på att lämna kommentarer under sista tiden.

Anledningen är att jag säger "någon/några" är att jag inte har någon aning om vem som skrivit. Tänkte därför tipsa om att när ni klickar att ni skall kommentera så finns det ett alternativ: "Namn/URL" - där kan ni fylla i smeknamn, namn eller annat ni vill kalla er.

Tänkte om ni önskar någon respons på er kommentar. Fick någon fråga här om dagen av "anonym" om när vi skulle hitta på något. *skrattar lite* Svårt att svara på när jag inte ens vet vem som skrivit..

4 kommentarer:

Anonym sa...

ska vi hitta på nått sexy ?

Karlsson sa...

Precis svårt veta vem man ska ge sitt svar till när man inte vet vem som frågar :O. Men jag gissar/hoppas att du vet vilka post som e mina om ön det inte är med denna underskrift :P

Anonym sa...

Fast nu förstår jag inte riktigt... vad är spänningen i att få en fråga och veta vem som frågar? Det är väl roligare att inte veta vem som frågar? Så man kan gissa? Då kan man ju gissa att det är den där speciella personen som man faktiskt vill hitta på något med, och bara skriva ett sms "Fredag? Bio?" eller något sånt, så brukar det bli bra ändå lixom. :)
Var inte så kinkig, anonymitet gör att man inte känner sig lika rädd för att yttra sig. Jag själv hade tänkt om en extra gång och troligtvis inte skrivit något iaf. Inget emot dig, men omvärlden. Det finns skummisar...överallt...titta bara DÄR!...och...DÄR!! :) *börjar gå över gränsen*

Syster sa...

Vad hände med att alla kommentarer blev sexrelaterade? (du är ett undantag määägnus!)
Ps Schexy är mitt ord jädra anonym! Ställ dig i kö som alla andra mhhmmmm