lördag 1 oktober 2011

PORR..!

Alltså fredagen..
Så underbart med helg! O så välbehövligt!

Fick finfrämmande från Umeå igår och hans pärla. *dreglar*. Ni som känner mig vet att jag brukar säga att Golf R är PORR!
- Det stämmer ;)

Var ute och gled runt lite med brorsan o hans kompis i baksätet.. Så otroligt roligt vi hade.. O så störtsköna människor det finns :D

Fick då många goda skratt under gårkvällen!

Tycker det är roligt att kunna ha sådan relation med sina syskon att ens 17åriga lillebrorsa och hans kompis vill hänga med en. O att de också har roligt. Det gör mig glad. O det roliga i det hela är väl att från det att lillebrorsan var 8 och jag hade körkort så har det hänt att han hängt med ut på fredag och lördagsnätterna och sladdat, cruisat och haft roligt.

Lyckats sova 10 timmar i natt så är utvilad och på ett strålande humör idag. Dröm skumma saker i natt men de kan jag bara fnissa åt. För det är väl så man ska leva sig genom livet - skrattandes?

Inga kommentarer: