onsdag 26 oktober 2011

Onsdag..

Det jobbigaste nu med hösten är nog inte kylan. Det är mestadels mörkret när väckaren ringer. På något sätt så har jag inte lyckats ställa om mig. Jag vaknar, tittar på väckarklockan, konstaterar att det fortfarande är mörkt.. och så trycker jag på snooze..

Cyklar fortfarande till och från arbetet också. Dock la jag märket till väglaget idag när jag steg upp.. Snart verkar det vara skridskor som gäller till jobbet :P

O
av erfarenhet från förra vintern lär jag överväga snowboard vid något tillfälle innan vintern är slut ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

när ska vi hitta på nått då?=)

Elin sa...

Jag kör med vinterdäck på cykeln. Är skit bra!! Dubbade och allt och världes färste :) Testa det så du inte trillar och gör dig illa i vinter :) kram

Anonym sa...

Dubbdäck på cykeln? fegisar... man hinner väll ta i med händerna innan ansiktet slår i backen..annars är man svag och förtjänar det.. ;)
Ne...skämtåsido... 4wd, stor motor och liten bil är vad som gäller när isen börjar leta sig fram på vägarna.