söndag 30 oktober 2011

Sååå lång blev semestern ;)

Jag som skulle inte blogga på någon dag.. yeah right :P Får se dock hur mycket det blir.

Har hittills varit en skön ledighet även om det var påfrestande igår och sen med bytet till vintertid.. och tillråga på allt lever min mobil sitt egna liv. Den bestämde någon gång i natt att byta dag också. Så imorse klockan 6 ringer väckarklockan! (Den ringer måndag-fredag). Så jag var aningens förvirrad om vi förutom vintertids bytet även skulle ha hoppat över ett datum och en dag ;) Tur att man är klok kl 6 på morgonen ;)

I övrigt så hade vi en spännande diskussion igår i bilen:
Joppe från baksätet: Har du något mellan dina ben?
Jag: Ja, jag har meloner..

HAHA.. han försökte fiska efter mer ben utrymme men lät lite tokigt.

Hoppas alla ni andra haft en soft helg :D

Inga kommentarer: