söndag 17 april 2016

Kommande vecka är fullspäckad..

I morgon har de visning på fastigheten som vi bor i. Jag, sambon och katterna tar då tillflykten till min syster och hennes sambo under någon timme. Det är fullrulle idag med att städa, stöka undan och plocka i ordning lite inför visningen.

Sjuksköterskan ska även höra av sig imorgon för att kolla av hur det går med mina biverkningar. Tyvärr så har jag fortfarande stickningar och domningar - främst i vänster hand. Händerna använder man ju så mycket dagligen så blir väldigt påtagligt på ett annat sätt än när det sticker och domnar i vänster fot. Får se vad de säger iallafall. Känner att jag bara VILL BLI KLAR MED BEHANDLINGEN NUUUUU!

Tisdag är det dags för provtagning igen - för att se hur mina blodvärden är och om det är aktuellt med cellgifter på onsdag.

Onsdag blir det antagligen cellgifter igen.. Sen ska vi skriva kontrakt på vår nya bostad ;) Jag längtar tills vi slipper den här hyresvärden och får något eget! Det jag dock kommer sakna är våra underbara grannar! Så otroligt trevliga tycker jag. O bra kontakt har vi haft. Tacksamt också om vi varit borta någon helg - då har de varit gulliga och kikat till våra husdjur.

Sen när flytten blir av (återkommer om datum) så är jag tacksam om jag/vi får all bärhjälp som finns tillgänglig. Jag känner mig fysiskt väldigt svag. Tänker att jag ska packa allt själv och demontera saker. Men bärhjälp vore tacksamt.

Inga kommentarer: