torsdag 14 april 2016

Underbara håriga familj..

Stickningarna i fingrarna är fortfarande kvar tyvärr.. får se vad det här resulterar i.. Gissar att det kan bli tal om att byta tillbaka till EC som jag fick först. Har ingen aning om det i såfall skulle innebära att det var en omgång och därefter skulle jag vara klar?

Jag vill som bara vara klar med behandlingen nu och få njuta av livet!

Jag har aldrig sett mig själv som någon kattmänniska - jag har varit mer för hundar. Men nu under min sjukskrivning och sedan jag flyttade in hos älsklingen så har jag verkligen ändrat åsikt. Det har varit underbart och tacksamt under sjukskrivningen när jag känt mig ensam eller vaknat på natten - att katterna funnits där. Efter operationen när jag hade ont och vaknade på natten så kunde Sally komma till mig. Det var skönt att inte vara ensam vaken på natten och lugnande.

Skönt och trevligt att ha mysigt sällskap här hemma på dagar, kvällar o nätter när älsklingen jobbar.

Kikade in genom brevinkastet igår när vi kom hem och möttes av den här söta blicken.. Älskade Sally!

Inga kommentarer: