tisdag 12 april 2016

Uppskjutning av cellgifterna..

Var och lämnade blodprov i morse för att få veta hur mitt blodvärde var inför eventuella cellgifter imorgon. Värdet var bra har jag nyss fått veta. Dock har biverkningarna av Taxolen bestått - stickningar och domningar i vänster hand och fot så nu har sjukvården bestämt att skjuta upp cellgifterna en vecka för att se om det försvinner. Risken är att det ska bli bestående och det vill varken jag eller dem - så vi får se hur det artar sig.

Är med blandade känslor som det blir uppskjutet. Vill ju få det här överstökat samtidigt som jag inte vill få bestående men. O ärligt, framförallt vänsterhanden har varit jobbig för mig i helgen som passerat. O det är lite skrämmande - för jag vill verkligen inte att det ska bestå..

Får försöka hitta lite annat att sysselsätta mig med i veckan nu när det inte blir några cellgifter. Blir att tillsammans med älsklingen sätta på sommardäck på pärlan idag iallafall..

Inga kommentarer: