tisdag 19 april 2016

Flyttade gifter.. suck

Stickningarna/domningarna är kvar i min vänstra hand.. dessutom var mitt blodvärde lite lågt.. Läkarna ville prata ihop sig om hur de ska tänka kring resterande del av behandling samt att de vill ha ett nytt blodprov på torsdag för att se om värdet är på väg upp eller ner. I dagsläget är cellgifter preliminärbokade på fredag. Vad det blir för något vet jag inte än..

I dag orkar jag verkligen inte vara positiv. Nu är jag less. Jag vill bara veta när cellgifterna ska vara klara. Hur många gånger är det ens kvar?

Hyresvärden har även aviserat om att det ev blir visning här på fredag också.. Jag orkar inte.. Hur blir det om jag får cellgifter? O mycket beror ju på vad jag får. Vissa gånger har jag ju varit relativt pigg iaf. Medan andra gånger har jag inte ens fått köra bil efteråt..

O spänningen för katterna att byta miljö.. Sally får plötsligt mer humör och är mer osäker på sig och fräser åt sin bror och kan ge honom någon smäll.. Idag orkar jag inte.. snark..

1 kommentar:

Unknown sa...

Du är stark! Ibland måste man få rasa ihop lite för att orka <3 blir bara för mycket ibland. Hoppas du kommer ur den här trista perioden snart och kan få fokusera på annat, allt du gillar att göra <3 stor kram, tänker på dig