söndag 26 juni 2016

7 min till jobbet...

Det känns jätte trevligt att ha hamnat på "rätt" sida om älven. Hittills har vi fått fler spontanbesök än vad vi fick på Älvsbacka. Jag gillar det!

Det är så skönt att slippa järnvägen, Skelleftehamnsleden och allt annat buller. Bara ligga ute i min badenbaden. I love it!

Fick lite spontanbesök igår - vilket var trevligt och mysigt :) Sedan tog vi cyklarna och tog tid hur lång tid det tar till våra arbetsplatser. Det blev ca 7 min för oss båda.
När vi cyklade så insåg jag att det är min första cykeltur för i år! Jag har aldrig tidigare haft ett så långt "cykeluppehåll". Det var som en udda känsla att känna vinden i mitt korta hår. Det går inte att beskriva känslan - men den var verkligen speciell. Kombinationen att cykla och att känna vinden i det korta håret.. Jag kände mig även glad. Det känns som om jag blir piggare allt eftersom men smärtan i armhålan gör sig påmind av o till under dagarna och påverkar mig.

Imorgon börjar upploppet - fyra omgångar kvar. Sen är det klart!

Inga kommentarer: