torsdag 9 juni 2016

Tungt men ändå värt det..

Hur jobbigt kan det vara att pendla varje vardag tur och retur till Umeå? Så skulle jag nog..eller så tänker jag nog återkommande. Men ärligt, det är TUNGT.

Ner till Umeå går bättre. Dels finns det expressbuss då, så det går fortare men även så är det tystare på bussen den tiden och jag kan få slumra till en stund. Hem är det desto stimmigare på bussen och tar längre tid. Ärligt, så är jag rätt slut när jag kommit hem efter resan till Umeå. Men jag tycker ändå att det är värt det för att få sova hemma, vara med min sambo, katterna osv.

Men jag tror att det absolut inte hade känts lika tungt om jag haft min vanliga ork till fullo - men jag får se det här som mitt tillfälliga jobb under en period.

Snart beger jag mig för omgång 11 med strålning..

Inga kommentarer: