onsdag 15 juni 2016

Den stora dagen..!

Sedan helgen som gick har jag verkligen försökt att ta det i lugnare tempo och lyssna på kroppen och jag tycker att jag lyckats. Men det känns av i fötterna framförallt när det blivit för mycket arbete och för lite vila. Jag upplever att sedan jag fick cellgifterna Taxol så sitter biverkningarna i fötterna i. Händerna har blivit bättre. Jag fick ordinerat att prova med B12 i hopp om att domningarna och stickningarna skulle bli bättre. Vilket jag upplever att det blivit. Hade så väldigt besvärligt där ett tag med tre fingrar som jag hade känselbortfall i.

Denna vecka är fullspäckad och idag är dagen D. Kör bil idag till Umeå för att få lite mer tid till övers. Strålning vid 9 och sedan tillbaka till Skell och möte med banken. Sedan är vi HUSÄGARE! Jippie! Något roligt under den här tiden som varit så tung.

Snälla Elin har lovat att hjälpa mig köra över sängstommen till huset i afton och så ska jag skruva ihop den. Sedan kommer ikea dit med lite möbler. Tacksamt med hemkörning när man inte har något drag på sin egna bil. Sedan på lördag töms lägenheten på Älvsbacka av så många snälla kollegor, familj och vänner. Har även bett att få lite hjälp av dem att ta de stora sakerna i mitt förråd där jag har min lägenhet. Den hyrs ut i andrahand än så länge men jag ska säga upp den inom kort - men har ingen brådska mest för att få tiden och orken för mig själv att tömma förråd och hämta saker.

Inga kommentarer: