tisdag 7 juni 2016

Tröttsamt..

Det är mycket att hålla reda på nu och orka med. Dels dagspendlar jag till Umeå varje vardag för strålningen. Visst finns möjligheten att sova över där på hotell Björken men det är jag inte så sugen på. Sover hellre hemma med katterna och sambon.

Sedan som en del av er vet så flyttar vi inom kort. Dels är fastigheten där vi i dagsläget hyr såld men vi har köpt mina föräldrars hus. Så försöker sälja iväg en del möbler som vi inte kommer vara i behov av samt rensa ut sånt som inte ska med. Måste till min lägenhet som jag i dagsläget hyr ut i andra hand, rensa i förrådet etc där och sedan säga upp den också. Men den är inte lika brådskande som här. Nya fastighetsägaren har bett om att få tillträde 20 juni - och då sa vi att det inte är städat då men de ville ha lägenheten då ändå. Skönt för oss att slippa den utgiften iaf.

Ska förbi mitt förråd någon dag och fota lite saker och lägga ut. Någon som är i behov av köksbord, stolar etc? ;)

Inga kommentarer: