torsdag 30 juni 2016

Underbar gårdag och idag kör jag sista strålningsdagen..!

Jag hade en så himla bra dag igår. Först kom pappa och Zanne förbi efter lunch på husesyn och en kopp kaffe. Senare när de åkt så hörde Zanne av sig och frågade om jag fortfarande ville ha en sån där fåtölj som hon har. Jag svarade ja. De kom en stund senare med STORA emballage. O som Zanne beskrev det kändes det så mysigt. Det var en kombinerad inflyttningspresent/färdig med behandlingen. Zanne sa att hon tänkt att jag kan sitta hela sommaren i den där och mysa. Jag blev så himla glad! Nu när jag inte ska vara i solen med överkroppen. Tänkte montera den i afton och sedan sitta under markisen i min äggfåtölj och MYSA!

Senare på aftonen hade ordningen inom polisen förfest här. Otroligt rolig kväll! Vi fick en inflyttningspresent av några kollegor till Patrik och även den blev fullträff! Ett vattenlaserpass! Här ska det monteras saker sen! Hade så trevligt med alla gäster.

Hoppade i säng inte allt för sent och snart bär det av till Umeå för lite shopping med mamma och syster. Sedan i eftermiddag genomför jag SISTA strålningen!! Det känns så underbart!

Inga kommentarer: