lördag 14 oktober 2017

Berg- och dalbana..

Livet är mer eller mindre en berg- och dalbana för mig. Läkarbesöket tidigare i veckan blev en glad överraskning. Även att det var så positivt så väcker det olika känslor hos mig och olika reaktioner. Jag kan stundvis nästan gråta av glädje och samtidigt känna mig lite nedstämd. Morgnar blir ofta lite tyngre än kvällar. O så är det nog för många som haft eller har det tungt psykiskt.

En annan positiv nyhet som jag fick höra tidigare idag är att jag är den som svarat BÄST på den här behandlingen av alla som fått den. BAM! Det innebär i mina tankar att jag även ska spöa cancern även om mina läkare kanske är mer skeptiska att jag ska bli helt fri. (Man kan ju leva med cancer så länge den hålls tillbaka).

Men det har jag alltid varit tydlig med till min läkare - att jag ska spöa den. Även vad de själva tror. Men jätte kul att jag är unik och svarat bäst på behandlingen. Det ska jag njuta av nu! Självklart önskar jag att fler ska svara lika bra på behandlingen som jag.

Sen vill jag passa på att tacka och uppmuntra min hejarklack - ni stöttar mig och hjälper mig så mycket! O helt otroligt hur många läsare ni är. Hittills har jag över 12 000 läsare i månaden. Fortsätt finnas som min hejarklack och heja på alla de som behöver det. Ni är så betydelsefulla för mig!

Inga kommentarer: