måndag 30 juni 2008

Bloggtorka?

Vet inte om det bara är min upplevelse eller om det verkligen är så men det känns som om många verkligen har blogg-torka nu. Är det de faktumet att det är sommar och att det går o hitta på fler saker utomhus som gör att det är tyst i så mångas bloggar?

Sen en annan sak jag funderat över är de bloggar som jag brukar försöka följa där skribenten valt att bara visa den för "inbjudna". Jaha, hur ska man då bli inbjuden?
Det finns ju ingen länk till nån mail lr dylikt för att kontakta skribenten o fråga om man kan få ta del av dennes blogg. -Varför bloggar man om inte alla får läsa?

Satt och funderade på hur det skulle se ut om jag hade gjort nå sånt.. Nog kan jag vara nyfiken på vilka som besöker min blogg. Har i genomsnitt 67besökare/dag i bloggen. Jag kan se om de hittat sig hit via någonannans blogg lr hemsida.-Spännande ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det svårt att vara poppis :P. Jag brukar ha typ 10-15 till min blogg, men jag har inte torka, bara liten ork. Tiden går till att jobba mest :S.

Fredde sa...

Jag är nog ute på vift för mycket på helgerna.. sen jobbar man o ibland har man inte orken att skriva alltid heller.. Men bara för det så kommer en uppdatering idag ;)

J... sa...

Jo jag tror alla har fö mycket att hinna göra nu bara, bloggen kommer sist...=) Men jag gör så gott jag kan! tycker ändå att jag är en av de bättre! =)
Sen varför några av mina vänner stängt sina bloggar beror på att de fått såna jobb där de inte kan vara så öppna och offentliga som de varit och kanske vill vara. M och H verkar ha slutat helt, iaf är jag itne inbjuden till deras längre, och E har stängt av orsaken ovan. Vill du läsa hennes kan jag påpeka det åt henne om du vill?