onsdag 25 juni 2008

Mamma Millan..

Det finns nog ingen som är lika mammig mot mig som fröken Milla.
Det är nog på både gott och ont.-Mesta dels gott.
Vem ska hunsa omkring mig o hålla ordning på mig om inte hon?
Ändå så kan det kännas lite konsigt för min första tanke när det gäller beskyddande och hålla koll på en borde ju (kan jag tycka) främst vara ens killkompisar. Är inte killar såna som är lite överbeskyddande mot sina tjejkompisar?!
Icket sa Nicke.. Här är det Milla som hunsar mig de gånger jag hittat på dumheter.. *rodna lite* Ska väl inte gå in nå djupare på vad men som sagt.. Min Mamma Milla!

3 kommentarer:

Milla sa...

U know it! ;)

Anonym sa...

åkej basker stucket duger inte men franfölr allt akta knifen :D

Anonym sa...

Fysiskt beskydd kan tillskrivas killar, men för det psykiska är det nog bästa att vi överlåter sådant till kvinnor :P.