söndag 22 juni 2008

Livet leker..

Sitter ännu och tittar på bilderna från fredagen- och njuter av minnet från den underbara midsommarkvällen. Så himla roligt initiativ från arrangörernas sida: TACK!

Blev många roliga tävlingar under kvällen: tömma hinken fortast på drink med hjälp av sugrör, fylla burken med vatten med vattengevär som hjälp och shot-tävling.

Jag tycker iaf att jag hamnade på det absolut bästa laget för kvällen! Min egna upplevelse var att vi nog fick den bästa sammanhållningen lagmässigt. Svårt o sätta ord på känslan av vårat lag men jag hoppas på att fortsättningsvis ha kontakt med iaf en del från laget.

Det känns även som om kvällen gav mig många tankeställare som jag ännu går o tänker på. Vissa saker som etsat sig fast lite- varför vet jag inte men ja blir nog klok på det såsmåningom.

Btw, jag är inte rätt person att försöka snacka skit med om andra personer- så tycker att du ska lägga ner det ifall du är den vän du påstår att du är.

Kvällar som bootcamp 2008- det är såna kvällar man aldrig vill ska ta slut!




En annan värmande händelse är återupptäckten av en gammal vän...
Vet egentligen inte hur vi kunde tappa kontakten med varandra.. men jag är himla glad o ha dig tillbaka som vän. Uppskattade verkligen våra deeptalks under kvällen. O fan så roligt vi hade tillsammans!

Inga kommentarer: