måndag 2 juni 2008

Jag kommer sakna er!

På onsdag tar jag examen. 3,5år i skolan. Känns som om det var igår vi började.

Minns ännu första dagen i skolan- samtalet då de ringde och frågade om jag ännu var intresserad av att påbörja utbildningen. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta efter att jag lagt på luren. Var så chockad. Men här e jag 3,5år senare- snart färdig utbildad.

Känns overkligt men spännande!

Nu känns det som om jag kommer vara vuxen på riktigt- inge mer skola. Kommer sakna Skellefte-klassen! Har så mycket minnen med mig från lektioner och trevliga sammankomster som vi haft!
Den bästa sommaren i mitt liv- när vi bodde på Frö. Så mycket roliga saker vi hade för oss!Seriöst pluggande ;)
"Min Berecca"
(Vi bodde tillsammans under mitt första år hemifrån).Grupparbete?! HAHA , ja det var grupparbete!
(Fråga Pontus va ja gjorde under bordet!)Ja & Milla på väg hem efter krogen. Den här bilden är från vår första tid tillsammans.
Piratkväll på kårpuben- Jag & Åsa farliga som få ;)
Pontus på halloween.
Minna & jag.
80- & 90-tals sittning..
Skurksittningen i Ume.

Jag kommer verkligen sakna er!!!!

Känner att jag blir alldeles tårögd nu när jag sitter o tittar igenom alla gamla bilder från den tid vi haft tillsammans. Och alla minnen vi har skapat tillsammans.

Tjejkvällen vi hade någon gång i början på utbildningen- Tjejsnack hemma hos Berecca, kollade kalenderflickorna och sedan mer tjejsnack..innan vi slutligen kom in på saker vi kan skrämma upp oss själva med när vi är ensamma.- Vilket resulterade att INGEN höll på o våga fara hem! HAHA.

Vattenkrigen, snöbollskrigen och fotbollsspelandet
som jag o Berecca hade för oss i vår lägenhet..

Min & Pontus fest- Vi kom hem från ett race ute i finnträsk och kom på kl3 på natten att vi skulle festa. HAHA. Vi gav upp vid kl 6 på morgonen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha vilka bilder
Va e d för mongo som är svart..

Kommer sakna dig med vännen:)