torsdag 26 juni 2008

Konsten att fortsätta vara vänner trots motgångar..

Att jag har träffat något.. lr det är ju inte någon. Att jag har träffat Robin har väckt väldigt blandade känslor hos människor runt i kring mig. -Många har sagt ganska rakt ut vad de känner.

En del har varit väldigt glada för min skull att jag äntligen har träffat någon.-andra har uttryckt besvikelse.

Det som jag insett eller egentligen ganska länge varit medveten om är att vissa vänskapligaförhållanden nu får sig en motgång. Från min sida har det hela tiden funnits en medvetenhet om att oavsett egentligen VEM jag skulle träffat så skulle det väcka negativa känslor alltid hos någon.

Men ändå så hoppas jag på att fortsätta kunna vara kompis med samma personer som tidigare. Även om jag är medveten om att det kan vara lite krystat?! Men någonstans finns hoppet om att det fortfarande ska gå att vara kompisar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är glad för din skull gumman! Tycker robin verkar jätte trevlig=) Saknar dig

Fredde sa...

Love comes and goes. Friends are forever :)

Anonym sa...

Håller med fredde, dina riktiga vänner kommer att stanna!

Anonym sa...

Måste hålla med fredde.
Kompisar slutar man inte höra av sig till bara för en kärlek, De kommer och går men kompisar finns alltid kvar.
Eller så kanske vi inte var så bra kompisar och kanske därför du har slutat höra av dig.
jag har alltid varit tvungen att ringa till nån för att få vara med nån.` BakTanke ?