lördag 21 juni 2008

Sorry guy´s- I´m taken ;)

Tycker det här blev en himla vacker bild. *skrattar*
Nej, jag är inte lesbisk.. men fan om grabbarna kunde igår så kunde väl vi oxå..
Däremot har jag träffat en grabb så nu är det slut med singellivet.. Tycker om dig <3



Bootcamp 2008-
Vårat midsommarfirande uppe i Rosvik norr om Pite. Hur underbar kväll blev det inte?! ÅÅÅ, kan inte alla fester vara så där roliga med så där trevliga människor. Ja om man då bortser från idioterna som kom o skulle slåss. -Man slår inte tjejer!

Fick höra efteråt att jag höll på att få ett pris för bra ledarskap-vilket värmde. Är otroligt nöjd med det röda laget- fy fan vad vi är bra!!
Vet inte vad man i övrigt ska säga mer om kvällen mer än att den var underbar och nu finns bilder på min hemsida att beskåda.. www.cerran.se
Tack till:
  • Jim- som lånade ut byxor till mig.
  • Joppe- som försedde mig med vapen.
  • Millas mamma- som lånade ut kepsen.
Fler bilder kommer inom kort på hemsidan!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur stora är oddsen att du firar midommar med idioten lixom?? :O men ganska klockrent!! Glad att du hittat dig en grabb gumman :D

Unknown sa...

Eftersom att vårt kära språk svenska är så handikappat jämfört med le inglese så säger jag istället: I´m happy for you Mrs Maria :)