fredag 6 juni 2008

Mycket ska man få höra..

Mycket ska man få höra innan man kolavippar- Vars får folk allt ifrån egentligen?!

Skulle man lyssna och tro på allt som sägs om mig så skulle jag..hmm, ja iaf ha legat med halva Sverige minst. Dock känns det snacket rätt uttjatat och kanske utdött?! -Vad vet jag? Det är sällan till mig som folk vågar säga nå.

Att de inte säger nå till mig måste ju innebära att de någonstans vet att det inte är sant. Eller så är de fega. Jag tror främst på det sistnämnda. O tittar man på de som genomtiderna snackat skit om mig så har det i princip BARA varit personer som inte känner mig för 5öre!

Det senaste snacket är tydligen att man inte ska handla bil av mig- för jag kan inte skruva! *Skrattar* Vad grundar den personen det på EGENTLIGEN?!
Har jag sålt någon bil någon gång? -NEJ.
Kan jag skruva?- JA, en del kan jag. Och det jag INTE KAN, det lejer jag bort!

End of discussion?

2 kommentarer:

Catta sa...

Folk snackar så mkt skit.. De finns folk till allt! De viktiga är att du tror på dig själv gumman! O du vet ju bäst vad som är sant och inte :)

Anonym sa...

Tja vad ska man säga det finns alltid folk som har expert tycke och vad ska man säga om dessa keep on dreaming, skulle tro att det mesta är önsketänkade och att folk blir negg av att dom ej får vad dom ösnkar dvs den hete tjejen/kvinnan :d
Dock lite öl gubbe men det är vad jag tror iaf :D