söndag 1 juni 2008

En solbränd flikka med strålande humör

Drifting i fällfors- Klockrent inslag om ni frågar mig! Var lite nervös ibörjan på dagen om jag ska vara ärlig. Att vara bedömare av drifting är ju något helt nytt för mig! Men ack så roligt!

Var väldigt spännande att få se vilka som gick vidare hela tiden eftersom att vi var 3 bedömare som satte poäng på varje repa som killarna körde. Sedan slås den summan ihop.

Streakaren- Ja vi gissade på att det var en Norrbottning och vi hade rätt! Samtidigt kände jag på mig innerst inne att jag skulle veta vilka som fått honom till att göra något sådant alt att jag skulle veta vem killen var.. I WAS RIGHT!

Partyt- Kul o ha alla samlade på samma ställe. Synd bara att så många fick myror i byxorna och skulle ner till stan. Men vi fick många skratt och många nya begrepp så som "byahoran" som alla smakade på ;) Ja måste upp till Pite o festa med d där gänget :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varför känns det som man var iblandad i mycket av allt det där? ;)

Du är så välkommen på fest i Pite, efter EDPS kanske? ;D

Anonym sa...

FLICKA svavas med CK, inte KK!!! :O fjåååååårt ;D puss

Anonym sa...

Och mamma stavas med med tre m ;)